2026
In de zomer van 2024 richtte ik de zender Nowhere Radio op. Om persoonlijke redenen heb ik me terug getrokken als kar trekker van deze mooie zender! Nowhere Radio gaat gewoon door! Het is in goede handen van fijne, goede en gemotiveerde radiomakers! Wie weet keer ik daar in de toekomst ook weer terug als programmaker. Ik blijf Jeanet wel assisteren bij het Koffiehuus en ga ik ook verder met mijn programma Retro Flashback op Radio Bergeijk!