|
Nadat ik in het najaar Nowhere Radio heb overgedragen heb ik wat rust gepakt.
Maar... Bloed kruipt wat het niet gaan kan.. Ik heb mijn programma Retro Flashback op Radio Bergeijk. Dat gaf mij (weer) inspiratie om (weer) een eigen zender op te zetten. En het heeft dezelfde naam als mijn programma Retro Flashback. Ook deze is weer legaal, dus worden er netjes Buma/Stemra en Sena centjes betaald. Retro Flashback gaat zich met name richten op de heerlijke muziek uit de jaren '60, '70 en '80, onder het motto "Timeless Classics, Endless Memories"! De komende tijd ga ik me richten op het indelen van een lekker format met de muziek uit mijn, en ook misschien wel, jouw jeugd! Kijk gerust eens op de website van RETRO FLASHBACK!! |